مدرس فن مدیریت جلسات اداری
مدرس فن مدیریت جلسات اداری
منشی: تعیین منشی برای یادداشت برداری در طول برگزاری جلسه را فراموش نکنید. منشی از بحث های مطرح شده در جلسه خلاصه برداری کرده و از تصمیمات اتخاذ شده، موارد نیازمند به بررسی بیشتر، مواردی که باید در جلسات آتی مورد بررسی قرار گیرند و مواردی از این دست، یادداشت برداری می کند. وی همچنین تهیه متن صورت جلسه را بر عهده دارد.این هشت گامی است که باید پیش از برگزاری جلسه انجام دهید. همچنین می توان در ابتدای جلسه زمانی برای بررسی دستور جلسه در نظر گرفت تا تمام اعضا روی آن اتفاق نظر پیدا کنند و مواردی که به هر یک از شرکت کنندگان مربوط می شود مشخص شود. به علاوه، قوانین برگزاری جلسه مانند نحوه شروع به صحبت شرکت کنندگان و نحوه اتخاذ تصمیمات، خاموش بودن تلفن همراه در طول برگزاری جلسه، الزام شرکت کنندگان به فعال بودن، توجه به صحبت دیگران و غیره، بیان شود. این موارد بهتر است در ابتدای جلسه یادآوری شود تا اطمینان حاصل شود همه در مورد آن اتفاق نظر دارند.
09121724677
09128724677